למען נוחיותכם במרום – רשת מרכזים רפואיים פועל מוקד שירות לקוחות וזימון תורים מאוייש בימים א – ה מן השעה 08:00 בבוקר ועד 20:00 בערב וביום ו מן השעה 08:00 בבוקר ועד 12:00 בצהריים .
המזכירות הרפואיות ישמחו להעניק לכם מידע על: השירותים הרפואיים והפרא-רפואיים הניתנים בסניפים, המכונים, מרפאות המומחים, וקביעת תורים.
ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות באמצעות אתר אינטרנט זה או הטלפון.
פנייה למוקד שירות הלקוחות באמצעות אתר אינטרנט:
בעמוד הבית ובכל עמוד באתר זה, עומד לרשותכם הממשק "זימון תורים" . באמצעותו תוכלו לשלוח אלינו בקשה לזימון תור וכמו כן לשלוח הודעות ובקשות בכל נושא.
צוות שירות הלקוחות של מרום כבר ידאג לחזור אליכם בהקדם .
פנייה באמצעות אתר האינטרנט, תחסוך לכם את זמן ההמתנה בטלפון.
פנייה למוקד שרות הלקוחות באמצעות הטלפון
לאחר שחייגתם למוקד שירות הלקוחות שלנו 04-9020900 או 073-2009090, תוכלו לבחור להשאיר הודעה ואנו כבר נדאג לחזור אליכם בהקדם. לעיתים לאור עומס רב במוקד, המזכירות הרפואיות לא יצליחו לענות לשיחתכם במשך 2 וחצי דקות. במידה ועברו 2 וחצי דקות, תעבור שיחתכם באופן אוטומטי למוקד מאויש חיצוני , שם תשאירו הודעה ופרטים להתקשרות ואנו כבר נדאג לחזור אליכם בהקדם.