שלום וברוכים הבאים למרום!
אנו מעריכים את בחירתכם בשירותי האבחון שלנו. להלן מדיניות הדחיות והביטולים של השירות, המיועדת להבטיח זמינות יעילה ושירות הוגן לכל לקוחותינו:
1. קביעת תור ותשלום
- בעת קביעת תור יש לבצע תשלום מלא מראש כדי להבטיח את שמירת מועד התור.
- התשלום מתבצע דרך לינק מאובטח או בטלפון עם נציגת השירות שלנו.
2. ביטול עסקה
זכות ביטול בהתאם לחוק הגנת הצרכן בישראל:
ניתן לבטל את העסקה בתוך 14 ימי עסקים מיום ההזמנה או מיום קבלת פרטי העסקה (לפי המאוחר).
דמי ביטול:
- עד ל 14 ימי עסקים מרגע ביצוע העסקה:
החזר כספי בניכוי 5% מערך העסקה או 100 ש"ח – הנמוך מביניהם. - מיום העסקים ה 15 של ביצוע העסקה ועד ל 2 ימי עסקים לפני יום מתן השירות:
- דמי הביטול שישולמו –
- כללית פלטינום – אין החזר כספי.
- כללית מושלם – 50 ש"ח.
- פרטי – 70 ש"ח.
- 2 ימי עסקים לפני מועד יום השירות (גם אם כלולים בתוך ה 14 ימי עסקים מרגע ביצוע העסקה):
- אין זכאות להחזר מלא. דמי הביטול שישולמו –
- כללית פלטינום – אין החזר כספי.
- כללית מושלם – 110 ש"ח.
- פרטי – 200 ש"ח.
- ביום השירות עצמו:
אין החזר כספי. התשלום יחויב במלואו, אלא אם מדובר במקרים חריגים (כגון מצב רפואי או אבל) ובתנאי שהוגש מסמך מאשר.
3. דחיית תור
- ניתן לדחות תור ללא תשלום עד 4 ימי עסקים מיום מתן השירות.
- דחיית תור בתוך 4 ימי עסקים לפני יום האבחון, כרוכה בתשלום 40 ש"ח.
- דחיית התור אפשרית פעם אחת בלבד, אלא אם מדובר במקרים חריגים (כגון מצב רפואי או אבל) ובתנאי שהוגש מסמך מאשר.
- בעבור כל דחייה נוספת מעבר לדחייה הראשונה, ישולם סך של 150 ש"ח, אלא אם מדובר במקרים חריגים (כגון מצב רפואי או אבל) ובתנאי שהוגש מסמך מאשר.
4. אופן הודעה על ביטול או דחייה
- הודעות על ביטול או דחייה מתקבלות אך ורק בשיחת טלפון או הודעת ווטסאפ לנציגות השירות שלנו.
- לא ניתן להודיע בדוא"ל.
5. מקרים חריגים
- במקרים חריגים כמו מצב רפואי דחוף, יש לשלוח מסמך מאשר (כגון אישור רפואי) להוכחת המקרה.
6. ביטול או שינוי על ידי מרום
- אם ניאלץ לשנות את המועד או לבטל את האבחון, נציע חלופות. אם החלופות לא מתאימות, תוכלו לבטל ולקבל החזר מלא.
7. ימי עסקים בחישוב זמנים
- ימי עסקים הם ראשון עד חמישי בלבד – לא כולל שישי, שבת, ערבי חג וחגים.
- הודעות ביטול שנשלחות בשישי או שבת ייחשבו כאילו התקבלו ביום ראשון (יום העסקים הבא).
מדיניות זו נועדה להבטיח שירות יעיל, הוגן וזמין ללקוחותינו. אנו מעריכים את שיתוף הפעולה מצדכם.
לתשומת לבכם:
מדיניות זו כפופה לחוק הגנת הצרכן בישראל ותקנותיו.
בברכה,
צוות מרום