אין אדם העוסק במקצוע פרטי ואיננו חייב בשיווק וקידום העסק. אדם ממוצע נחשף ל-10,000 פרסומות בקירוב מידי יום, מה שמייצר עבורו היצע רב מידי ותחושת בלבול. על כן בתי עסק רבים מבצעים מאמצים שיווקיים רבים על מנת להשיג יותר לקוחות, דבר שנכון גם לגבי רופאים, מומחים בשיטות טיפול שונות ואף פסיכולוגיים ויועצים.
במאמר זה נחשוף בפניכם מספר שיטות שיווקיות שיכולות להתאים למטפלים ולרופאים באופן מיוחד, לייצר עבורם בידול וכמובן לאסוף סביבם קהל פציינטים נאמן וקבוע לטווח הארוך.
הכול במקום אחד
העולם מאס בחלוקה ופיצול לתתי תחומים ולקוחות הדורשים שירות, מעדיפים לקבל את כלל השירותים בענף תחת קורת גג אחת. המטרה שלכם היא לנסות ולכלול כמה שיותר שירותים בקליניקה ובכך להקל על המטופלים הקיימים והמצטרפים. למשל: קליניקה להשכרה לפסיכולוגים עם חדר נוסף בו יתבצע ריפוי בעיסוק, או אבחון קליני. כל תשלום כמובן נגבה בנוסף ובהתאם לטיפול הרפואי הנדרש, אך זכרו שבמצב שבו תאפשרו מבחר שירותים בחסות מומחיותכם וקורת הגג שלכם, המטופלים יחזרו ואף ימליצו לקרוביהם.
קיום סדנאות והרצאות
ככל שתוסיפו עניין ו"ידע משלים" למומחיותכם, כך אתם אוספים אליכם קהל שבוי הרואה בכם מומחים בעלי ידע נרחב, שכדאי לסמוך עליהם תמיד. בשעות הערב כשהקליניקה נסגרת, ניתן לקיים אחת לשבוע/ חודש/ רבעון מעין פעילות נחמדה במקום בתחום הטיפול שלכם. למשל, אם אתם דיאטנים תוכלו להפיק הרצאה על תוספי בריאות – יתרונות וחסרונות, או סדנה בנושא דימוי גוף בגיל העשרה. ניתן לגבות על כך תשלום נוסף ובכך להגביר את העניין של קהל הלקוחות שלכם.
עיתון – יתרון
מצאתם קליניקה להשכרה, ריהטתם, גייסתם מזכירה נאמנה וקדימה, למלאכה. אך כל עוד לא תקפידו לפרסם את עצמכם במקומות המתאימים, אף אחד לא ידע שאתם קיימים. כדאי לפרסם בעיתונים המקומיים באזור המרפאה תחת כותרת עניינית ומספר נקודות מפתח (ניתן להתייעץ עם איש שיווק לשם כך). שימו לב גם לקהל היעד הזקוק לשירותיכם וטווח הגילאים שלו ופרסמו באפיקי התקשורת בהם הקהל שלכם משתמש.
רוצים לפתוח קליניקה אבל מחפשים מקום זמני לנהל אותה בו? רוצים לשכור קליניקה לטווח ארוך או קצר ותוהים היכן תוכלי למצוא אחת כזו? רשת המכונים מרום היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. הרשת מעמידה לרשותכם קליניקות להשכרה במחירים נוחים. למידע נוסף, צרו קשר בטלפון 073-2009090